mandag den 11. marts 2013

Konfirmations Indbydelser


Jeg går i syvende klasse, og skal derfor konfirmeres i år. Jeg har selv redigeret billedet og, ja designet forsiden. Jeg er selv godt tilfreds med resultatet. De er nu sendt ud til alle mine søde gæster, og nu håber jeg da bare på at de alle sammen kan komme. Der er kommer omkring 30 gæster til min konfirmation, det lyder nok ikke af særlig mange, men jeg syntes det er fint. Jeg er ved at have godt styr på alt det der skal være styr på. Kjolen får jeg snart hjem, og jeg glæder mig helt vildt, den kommer der selvfølgelig også snart et billede af. Jeg skal have sat hår ved en frisør, og hende har vi også booket. Sko og smykker har jeg dog ikke helt styr på endnu, men det kommer. Jeg glæder mig helt vildt meget, og der er jo efterhånden heller ikke ret lang tid til den store dag. På blå mandag skal jeg med min klasse til Legoland og Vejle, og der har jeg også lidt en idé til mit outfit.

3 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte, og ikke mindst lækker blog du har. Kunne du have lyst til, at følges?
    Kig forbi min blog, og læg en kommentar:-)
    Knus
    www.simplicity-katrine.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tusinde tak til det hele!
      Selvfølgelig vil jeg gerne følges, hvis du altså vil følge mig.
      Jeg kigger med glæde lige forbi din blog og evt. smider en kommentar hvis det falder mig interessant.
      Krams! :-)

      Slet
  2. Hej Camilla
    Super flot og kreativ indbydelse du har lavet. Hvordan har du lavet foto'et
    Hilsen Natascha

    SvarSlet